Nafas ki gazlen

Welcome to the wonder world of Urdu literature

Saturday, April 1, 2023

                          ग़ज़ल 

क़ैस बन सकता हूँ फ़रहाद  भी हो सकता हूँ 
मैं  तेरे  इश्क़   में  बर्बाद  भी  हो  सकता  हूँ 

ये  असीरी तो  फ़क़त  शौक़े क़फ़स  है  मेरा 
ज़िद पे आ जाऊँ तो आज़ाद भी होसकता हूँ 

ये भी मुमकिन है कि मैं वह्मो गुमाँ हूँ तेरा 
मैं  तेरे ज़हन  की  ईजाद  भी  हो  सकता हूँ 

बे सदा  हर्फ़  हूँ  औराक़  के   तहख़ानों  का 
तू  अगर  चाहे  तो इरशाद भी हो सकता हूँ 

बस ये हसरत है कि तामीर में काम आ जाऊँ 
मैं तो  मीनार की  बुनियाद भी हो सकता हूँ 

इक तग़ाफ़ुल से बिखर सकता हूँ शीशे की तरह 
हौसला  दे   मैं  फ़ौलाद   भी  हो  सकता  हूँ 

غزل                                                   

قیس بن سکتا  ہوں  فرہاد بھی  ہو  سکتا  ہوں                         
میں ترے  عشق  میں  برباد  بھی ہو سکتا  ہو                         
      
یہ   اسیری   تو   فقط   شوق قفس   ہے  میرا                         
ضد  پہ  آ  جاؤں  تو  آزاد  بھی  ہو سکتا ہوں                         

یہ بھی ممکن ہے کہ میں وہم وگماں ہوں تیرا                         
میں ترے  ذھن  کی  ایجاد  بھی ہو سکتا  ہوں                         

بے صدا حرف ہوں  اوراق  کے تہخانوں  کا                         
تو اگر  چاہے  تو  ارشاد  بھی  ہو  سکتا  ہوں                         

بس یہ حسرت ہے کہ تعمیر میں کام  آ  جاؤں                         
میں  تو  مینار  کی  بنیاد  بھی  ہو  سکتا  ہوں                         

اک تغافل سے بکھر سکتا ہوں  شیشے کی طرح                         
حوصلہ دے تو میں فولاد  بھی ہو  سکتا  ہوں                         


نفس انبالوی                         
                       

No comments:

Post a Comment