Nafas ki gazlen

Welcome to the wonder world of Urdu literature

Saturday, April 1, 2023

ग़ज़ल 

हम   ख़ाक   नशीनों  के  सहारे  भी  तो होंगे 
इस  शहर  में  कुछ  लोग  हमारे भी तो होंगे 

बिगड़े  हुए हर  काम का  इल्ज़ाम है हम पर 
कुछ  काम  मगर  हमने  सँवारे  भी तो होंगे 

क्या  सिर्फ़  समन्दर  ने  डुबोया  है  सफ़ीना 
साज़िश  में  समन्दर  के किनारे भी तो होंगे 

जिस बात को अलफ़ाज़ न दे पाए तुम अब तक 
उस  बात  को  कहने  के इशारे  भी तो होंगे 

लिखना है तो  लिख दे  मेरी तकदीर में रातें 
ताहम  मेरी क़िस्मत  में सितारे भी तो होंगे 

नादाँ थे नफ़स इश्क़ में इतना भी न समझे 
इस  इश्क़ के  सौदे  में   ख़सारे  भी तो होंगे 

                                    नफ़स अम्बालवी 

       غزل                                 

ہم خاک نشینوں کے  سہار ے بھی تو  ہوں گے                 
اس شہر میں کچھ لوگ ہمارے بھی تو ہوں گے                 

بگڑے  ہوئے  ہر  کام   کا   الزام   ہے   ہم   پر                 
کچھ  کام  مگر ہم  نے سنوارے بھی تو ہوں گے                 

کیا   صرف   سمندر   نے   ڈبویا    ہے    سفینہ                 
سازش  میں سمندر کے کنارے  بھی تو ہوں گے                 

جس  بات  کو الفاظ   نہ   دے  پاۓ  تم  اب  تک                 
اس  بات  کو کہنے کے اشارے  بھی تو ہوں گے                 

لکھتا  ہے  تو لکھ  دے  مری  تکدیر میں  راتیں                 
تاہم   مری  قسمت  میں   ستارے  بھی  ہوں گے                 

ناداں  تھے نفؔس عشق میں اتنا  بھی نہ  سمجھے                 
اس عشق کے سودے میں خسارے بھی تو ہوں گے                 

                 نفؔس انبالوی             

                                                 

                

No comments:

Post a Comment